09 10 11 12
Blogging tips

wtorek, 19 sierpnia 2014

używane kamienie z Niemiec/ Deutsch used limestones

Mój nowy projekt rozpoczęty. Dzięki wsparciu Goethe Instytutu w Krakowie oraz Solnhofen Stone Group w Niemczech otrzymałam 73 kilogramy używanych kamieni. Kamienie pochodzą z zamkniętego w XX wieku zakładu w mieście Zirndorf.
Wybrałam pięć kamieni prezentujących stare grafiki komercyjne:
ornamenty na porcelanę, grafiki plakatowe/ reklamowe, rysunki z książek przyrodniczych lub bajek, oraz nadruki na karty do pokera.
Planuję zregenerować powierzchnię i ponownie zacząć drukować grafiki.
Wykonuję obecnie podnoszenie kamienia.Zaczęłam od zagumowania powierzchni, wymyłam kamień i nałożyłam farbę. Farbę pokryłam kalafonią, którą przetopiłam ogniem. Trawiłam. Kamienie są obecnie po dwóch trawieniach. Zachowują się wyjątkowo dobrze. nie myślałam, że pójdzie tak szybko.
Zaczynam drukowanie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz